لینک فایل(تعیین الزامات بر اساس مبانی نظری در زیر نظام های شش گانه سند تحول بنیادین)

تعیین الزامات بر اساس مبانی نظری در زیر نظام های شش گانه سند تحول بنیادین|746297|kvj2031039|لینک فایل|کِی وی
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد تعیین الزامات بر اساس مبانی نظری در زیر نظام های شش گانه سند تحول بنیادینرا مشاهده می نمایید .

گرد آوری شده در 21 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش

چکیده

همانگونه که واقفیم سند تحول بنیادین یک سند متقن است و اگر برنامه زیرنظام‌های سند که همان لایه برنامه‌ای است به خوبی تدوین نشود،‌اجرای سند تحول بنیادین از انسجام درونی و بیرونی لازم برخودار نخواهد بود.در حال حاضر تحول بنیادین در آموزش و پرورش را شامل سه لایه می‌دانیم: «لایه نظری، لایه برنامه‌ای و لایه عملیاتی- اجرایی». لایه نظری همان چیزی است که تحت عنوان «مبانی نظری سند تحول بنیادین و سند تحول بنیادین»از آن یاد می‌کنیم که این کار انجام شده است. در لایه برنامه‌ای، تدوین برنامه زیر نظام‌ها مدنظر بوده که در مرحله تدوین است و در لایه اجرایی هم برنامه‌های اجرایی تهیه و اجرا خواهد شد.

آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌‌تواند تحول بنیادین را محقق کند بلکه لازم است عوامل سهیم و موثر برون سازمانی برای پیاده سازی و اجرای بهینه برنامه زیر نظام‌ها مشخص شوند و با توجه به میزان تاثیر، شدت تاثیر و گستره تاثیر این عوامل،‌روش و سهم آنان در اجرای برنامه‌ها تعیین شود.‌تدوین برنامه زیرنظام‌ها نیاز به استلزاماتی دارد که باید فراهم شود. سند تحول بنیادین یک سند استراتژیک است و تبدیل این سند استراتژیک به برنامه عملیاتی دشوار است و نیاز به زمان دارد چرا که آموزش و پرورش تجربه‌ای در ارتباط با اجرای برنامه‌های استراتژِیک نداشته است.

‌برای تحول در نظام و ساختار آموزش و پرورش که در سال‌های اخیر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و همه صاحب‌نظران بر این ضرورت تاکید دارند،می بایست شورای عالی انقلاب فرهنگی، متولی اصلی مباحث فرهنگی کشور با استفاده از ظرفیت کارشناسی کشور، هدف، ابعاد و الزامات تحول در نظام آموزش و پرورش را خوب تبیین کند.‌ باید مسوولان و مردم بر ضرورت این تحول به یک گفتمان مشترک برسند. رسانه‌ها بویژه رسانه ملی باید این نظام تحول و الزامات آن را تبیین کنند تا به یک عزم و باور ملی تبدیل شود. همه این مطالبه را از مسوولان پیگیری کنند.هدف از مقاله فوق تعیین الزامات بر اساس مبانی نظری در زیر نظام های شش گانه سند تحول بنیادین می باشد که شامل : راهبری تربیتی و مدیریت،برنامه درسی،تربیت معلم و تامین منابع انسانی،تامین و تخصیص منابع مالی،فضا و تجهیزات و پژوهش و ارزشیابی می باشد.

کلید واژه :



مطالب دیگر:
🔑دانلود مقاله فرار دختران 🔑دانلود مقاله مراحل رشد تعلیم و تربيت 🔑دانلود مقاله مديريت استرس 🔑دانلود مقاله نیروی تمرکز 🔑دانلود تحقیق مديريت Qos و Qoe در سيستم دي سلولي Umts🔑برنامه پرسنلی -دبیرخانه-یا ذخیره اسناد🔑سوالات چندگزینه ای مطرح شده از مربای شیرین🔑ترنزیشن های جدید ادیوس : ویژوال افکت محصول ۲۰۲۰🔑پاورپوینت جامع و کامل بررسی رابطه خدا،انسان و طبیعت با معماری🔑** پاورپوینت فصل سوم ریاضی پایه نهم **🔑پاورپوینت جامع و کامل بررسی قدیمی ترین محله اصفهان ( جویباره )🔑افکت مُهر برای فتوشاپ🔑فایل لایه باز مسجد جمکران به همراه تصویر نمادین حضرت مهدی(عج)🔑فایل لایه باز شهادت امام حسن مجتبی(ع)🔑دیتابیس آماده 131 هزار شغل - 131 هزار پست آماده وردپرس🔑آشنایی با تنگستن و جوش آرگون🔑قیام 15خرداد فرمت ورد تعداد20صفحه🔑قدرت سیاست فرمت ورد تعداد 23صفحه🔑طرح مسئله 🔑عملیات روانی فرمت ورد تعداد15صفحه🔑مقوله عدالت در دولت فرمت ورد تعداد 85صفحه🔑مقاله ترجمه شده کامپیوتر◄ پردازش موازی◄14 صفحه ترجمه ،2014 ، کیفیت عالی🔑مقاله پرورش طیور (شماره2)🔑پاورپوینت حسابداری صنعتی 43 اسلاید🔑پاورپوینت کامل معماری سبز